Cena:
1450 zł (Netto)
Data szkolenia | Miejsce |
10.06.2024 - 11.06.2024 | Wrocław, |
Napisz do nas
szkolenia2@otrek.com.pl
Lub zadzwoń:
+48 609 50 25 46
Aktualna sytuacja gospodarcza i polityczna generuje mnóstwo stymulacji do rozwoju. Wymagania rynkowe i nastroje społeczne nie ułatwiają życia menedżerom. Niezależnie od tego dobry zespół pracowników, to marzenie każdego szefa w każdych warunkach. A gdyby jeszcze ten zespół był efektywny, zmotywowany, dobrze zorganizowany, nie wymagał stałej kontroli i do tego realizował bieżący plan to zarządzający takim zespołem mógłby poczuć, że dopiął swego i teraz wszystko się ułoży. Tak się jednak nie dzieje, bo doświadczenie praktyczne pokazuje, że budowanie zespołowości, dbanie o rezultaty, utrzymanie zaangażowania w realizację celów wymaga określonych menedżerskich działań. Nieustanne poprawianie jakości pracy, szukanie usprawnień, bieżąca ocena pracy i codzienny feedback potrzebują wielu kompetencji kierowniczych. Na każdy z wymienionych obszarów generujących końcowy wynik zespołu istnieją konkretne, potwierdzone naukowo i w praktyce zarządzania metody i techniki, dzięki którym kierownik zespołu może z pełną świadomością reagować na dynamicznie zmieniającą się sytuację i za każdym razem odpowiednio oddziaływać na zespół budując jego spójność, pomagając w rozwoju, nie przeszkadzając. Wszystko to w celu utrzymania i wzrostu mierzalnych rezultatów zespołu.
____________________________________________________________________________________________________________________
Efekty uczenia się:
Wiedza
Uczestnik na szkoleniu pozna:
Umiejętności
Uczestnik po szkoleniu będzie potrafił:
Postawa
Uczestnik po szkoleniu będzie miał świadomość:
Ponadto
I sesja – 1 dzień – 8 godzin
1. Budowanie zespołu:
2. Motywowanie i wzbudzanie zaangażowania w pracę:
3. Organizacja i planowanie pracy:
4. Rozwiązywanie sytuacji trudnych:
5. Przywództwo a zarzadzanie:
Ii sesja - 2 dzień – 4 godziny
1. Definicja mobbingu: identyfikowanie, zapobieganie i reagowanie (w tym na dyskryminację),
1.1 Zachowania wskazujące na mobbing, czyli co na pewno jest mobbingiem?
2. Regulacje prawne związane z mobbingiem oraz konsekwencje prawne związane z tym obszarem.
2.1 Prawna definicja mobbingu – analiza jej elementów składowych
2.2 Obowiązki i odpowiedzialność pracodawcy związane z przeciwdziałaniem lobbingowi
2.3 Roszczenia pracownicze z tytułu mobbingu
2.4 Mobbing w orzecznictwie sądowym.
W celu zapisania się na szkolenie prosimy o wypełnienie poniższych informacji.