Negocjacje biznesowe i zakupowe

Cena:

850 zł (Netto)

Prowadzący Profesjonalny zespół trenerów
Negocjacje biznesowe i zakupowe

Terminy i miejsce szkolenia

Data szkolenia Miejsce
11.06.2024 Wrocław
Szkolenie odbędzie się w Hotelu Wrocław Campanile

Masz pytania?

Napisz do nas
szkolenia2@otrek.com.pl

Lub zadzwoń:
+48 609 50 25 46

Opis szkolenia

Szkolenie jest od wielu lat oceniane przez uczestników jako bardzo praktyczne i przydatne. Jego celem  jest wyposażenie pracowników w praktyczne umiejętności psychologiczne, przydatne w negocjacjach biznesowych i zakupowych prowadzonych z pozycji Klienta lub Kupca.

Rozwija praktyczne  kompetencje celowej komunikacji nastawionej na budowanie takiej relacji, która służy osiągnięciu zakładanych celów.

Trenuje techniki  negocjacyjne, budujące pozycję ważnego kupca oraz gwarantujące osiągnięcie dobrych warunków zakupowych.

Program szkolenia

1. Psychologia negocjacji

  • Negocjacje handlowe z dwóch perspektyw kupca i sprzedawcy/dostawcy. Psychologia kupca
    i psychologia sprzedawcy. Co różni a co łączy postawę kupca i sprzedawcy?
  • Typowe trudne zagrywki kupców i sprzedawców
  1. Celowy dobór stylu NEGOCJACJI
  • Style negocjowania – wady i zalety ich stosowania.
  • Umiejętność doboru odpowiedniego stylu negocjowania - kiedy i w jakich sytuacjach warto stosować odpowiednią strategię?
  • Pułapki negocjowania, czyli jak emocje wpływają na zachowanie negocjatorów i efekt prowadzonych rozmów.
  1. Przeanalizuj, przemyśl, przewiduj czyli jak szybko i sprawnie przygotować się do negocjacji
  • Badaj i analizuj perspektywę drugiej strony – na czym jej zależy, wychodź poza cenę, rozszerzaj pole negocjacyjne;
  • Określaj cel negocjacji z dwóch perspektyw;
  • Stanowiska i interesy – przechodź od typowego targowania się do szukania rozwiązań, które satysfakcjonują obydwie strony;
  • Analizowanie i przygotowanie opcji negocjacyjnych - poszerzanie propozycji, zwiększanie szans na elastyczne budowanie porozumienia kupca i handlowca

 

  1. Rozpoczynanie negocjacji - budowanie odpowiedniego wrażenia i atmosfery rozmowy z klientem
  • 4 role przy stole negocjacyjnym – jakie zadania musimy wykonywać w trakcie prowadzenia rozmów? Negocjacje indywidualne a zespołowe – podział ról i zadań pomiędzy członków zespołu negocjatorów
  • Rozpoczynanie negocjacji – rama, porządek i zasady rozmów, które pozwalają panować nad chaosem w trakcie dyskusji;
  • Budowanie odpowiedniego wrażenia na drugiej stronie, czyli celowa komunikacja pozawerbalna, na co zwracać uwagę w swoim zachowaniu?
  1. Umiejętności I narzędzia celowej komunikacji negocjacyjnej pozwalające utrzymywać kontrolę nad przebigiem rozmów i minimalizować chaos informacyjny
  • Zadawanie celowych pytań - poznawanie perspektywy klienta i rozumienie jego punktu widzenia, poznawanie potrzeb i „bólu” klienta.
  • Słuchanie służące budowaniu odpowiedniej relacji I minimalizujące napięcie w negocjacjach
  • Utrzymywanie kontroli nad przebiegiem rozmowy z Klientem
  • Porządkowanie I analizowanie zdobywanych informacji
  1. Język wpływu i perswazji w negocjacjach czyli jak mówić, by druga strona była skłonna przystawać na nasze propozycje
  • Język dyskusji i język dialogu
  • Język pozytywów i mocne sformułowania
  • Precyzowanie i konkretyzowanie informacji
  1. Rozsądne czynienie ustępstw – metody targowania się
  • 4 zasady targowania się- Jak zadowolić Klienta i nie dać zedrzeć z siebie skóry?
  • Narzędzia obrony przed presją, manipulacją i krytyką klientów

Harmonogram szkolenia

szkolenie obejmuje 7 godzin dydaktycznych

09.00 - 10.30 - zajęcia interaktywne
10.30 -10.45 - przerwa kawowa
10.45 - 12.15 - zajęcia interaktywne
12.15 - 12.45 - przerwa kawowa
12.45 - 14.15 - zajęcia interaktywne
14.15 - 14.30 - przerwa kawowa
14.30 - 15.15  - zajęcia  interaktywne, podsumowanie dnia


   
   
   
   
   
   

Zapisz się online

W celu zapisania się na szkolenie prosimy o wypełnienie poniższych informacji.

Chcę otrzymać fakturę
Ta strona internetowa chroni twoją prywatność poprzez przestrzeganie EU General Data Protection Regulation (RODO). Nie wykorzystujemy Twoich danych w żadnym celu, na który nie wyrażasz zgody. Prosimy o zgodę na korzystanie z anonimowych danych, aby poprawić jakość korzystania z naszej witryny. Polityka cookies